Σύνδεση

Καλάθι αγορών

Πολιτική Αλλαγών-Επιστροφών

Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να του επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν και η συσκευασία που το συνοδεύει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή χρήση αυτού και να συνοδεύεται με το παραστατικό αγοράς ή αντίγραφό του. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην εγκρίνει το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης με e-mail στο info@ilmodo.gr αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τηλεφωνικά στο 2722 023 016 (Δευτέρα Τετάρτη Σάββατο 9:00-14:00 Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή 9:00-14:00 & 17:00-20:30) εντός της άνω προθεσμίας και να μας ενημερώσει για το νέο προϊόν που επιθυμεί. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν , θα πιστωθεί η διαφορά της αξίας, ενώ εάν η τιμή είναι υψηλότερη, η πληρωμή της προκύπτουσας διαφοράς θα επιβαρύνει τη νέα αποστολή.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά : εάν η πληρωμή έχει γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά, ενώ εάν η πληρωμή έχει γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε. Όλες οι επιστροφές που πραγματοποιούνται με τραπεζική μεταφορά, διεκπεραιώνονται μέσω διαδικασίας web banking από λογαριασμό μας σε μία από τις συνεργαζόμενες τράπεζες και η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει ενδεχόμενα τραπεζικά έξοδα.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το ilmodo.gr διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους/επιστροφή χρημάτων.


Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται από το ilmodo.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους. Στην περίπτωση κατά την οποία ο λόγος της επιστροφής των προϊόντων αφορά σε λάθος της εταιρείας ή σε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, το κόστος επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η ίδια, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποκύψει.

Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα έχουν αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα μήνα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά και η εταιρεία δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάστασης αυτών.

Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.

Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.

Καθυστέρηση παραλαβής

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει εάν επιθυμεί, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ilmodo.gr δε φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνως δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Παράλειψη προϊόντος
Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του και διαπιστώσει ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες, που απαιτούνται και να αποσταλούν τα παραλειπόμενα προϊόντα, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.

Τροποποίηση των όρων του παρόντος

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.ilmodo.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Η χρήση του παρόντος δικτυακού χώρου και των παρεχομένων σε αυτόν υπηρεσιών προϋποθέτει, αλλά και επιβεβαιώνει την αποδοχή από τον χρήστη των προϋπαρχόντων όρων, όπως αυτοί ισχύουν, με τις ανωτέρω ενδεικτικά περιγραφόμενες τροποποιήσεις, παρεμβάσεις και καταργήσεις από την Εταιρεία.